CENTRUM WYNAJMU NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o.

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI CENTRUM WYNAJMU NIERUCHOMOŚCI 3 S.A.

Niniejsza Polityka reguluje zasady przetwarzania danych osobowych za pomocą strony internetowej www.cwnkrotoszyn.pl.

I. Definicje

  1. Administrator – Centrum Wynajmu Nieruchomości 3 S.A. w siedzibą w Krotoszynie, ul. Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn.
  2. Dane osobowe – wszystkie informacje o osobie fizycznej zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania poprzez jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość, w tym dane kontaktowe, dane o lokalizacji, informacje zawarte w korespondencji, IP urządzenia, identyfikator internetowy, a także informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookie lub innej podobnej technologii.
  3. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  4. Osoba, której dane dotyczą – każda osoba fizyczna, której dane osobowe przetwarzane są przez Administratora.
  5. Użytkownik – każdy podmiot przebywający na stronie internetowej lub korzystający z funkcjonalności wskazanych w niniejszej Polityce.
  6. Strona internetowa – www.cwnkrotoszyn.pl.

II. Przetwarzanie danych przez Administratora

W związku z korzystaniem przez Użytkownika ze strony internetowej www.cwnkrotoszyn.pl i zawartych na niej funkcjonalności, Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych usług, a także informacje o aktywności Użytkownika na stronie internetowej.

III. Bezpieczeństwo danych osobowych

Administrator na bieżąco monituje, czy przetwarzanie danych następuje w sposób bezpieczny, w szczególności zapewniając, aby dostęp do danych miały wyłącznie osoby posiadające stosowne upoważnienia.

Administrator stosuje odpowiednie środki bezpieczeństwa w zakresie ochrony danych oraz podejmuje niezbędne działania, aby podmioty przetwarzające dane na zlecenie Administratora gwarantowały odpowiedni poziom zabezpieczeń.

IV. Cele oraz podstawy prawne przetwarzania

  1. Korzystanie ze strony internetowej

Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników strony internetowej w celu:

  • świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Użytkownikom treści gromadzonych na stronie internetowej – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, w celu poprawy jakości świadczonych usług i udostępnianych funkcjonalności (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora polegający na ochronie jego praw (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

2. Optymalizacja strony internetowej i pliki cookies

Pliki cookies stanowią małe pliki tekstowe przechowywane na urządzeniu Użytkownika przeglądającego Stronę internetową. Cookies zbierają takie informacje, jak: nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Administrator może wykorzystywać pliki cookies w celu dostosowania zawartości Strony internetowej do preferencji Użytkownika, w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić Stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb oraz do tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze Strony internetowej, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości. Administrator może stosować również na Stronie internetowej wbudowany kod Google Analytics – w celu analizy statystyk Strony internetowej. Google Analytics korzysta z własnych plików cookies do analizowania działań i zachowań Użytkowników Strony. Pliki te służą do przechowywania informacji, np. z jakiej strony Użytkownik trafił na bieżącą stronę internetową. Pomagają one udoskonalić Stronę internetową.

W ramach Strony internetowej mogą być stosowane dwa rodzaje plików cookies: sesyjne (tymczasowe) oraz trwałe, m.in.:

  • __utmc – plik cookies sesyjny, który przechowuje czas wizyty na stronie;
  • __utma – plik cookies trwały, który przechowuje informacje o liczbie wyświetleń dla poszczególnych Użytkowników;
  • PHPSESSID – zmienna używana przy przesyłaniu danych (np. formularzy), zawiera wartość identyfikatora sesji;
  • __utmt – utworzony przez Google Analytics służący do przetwarzania zapytań użytkowników oraz generowania danych statystycznych dotyczących ruchu w witrynie;
  • __utmb – utworzony przez Google Analytics służący do oznaczania nowych sesji/wizyt oraz generowania danych statystycznych dotyczących ruchu w witrynie;
  • __utmz – utworzony przez Google Analytics służący do identyfikowania źródła ruchu na stronie lub kampanii, w celu uzyskania informacji o tym, w jaki sposób użytkownik trafił na stronę;
  • cookie_approve – przechowujący informacje o zgodzie na wykorzystywanie plików cookies (wtyczka informująca o cookies).

V. Prawa osoby, której dane dotyczą

  1. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  2. W każdej sytuacji, gdy dane Użytkownika przetwarzane są w oparciu o zgodę, Użytkownik może ją wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych Użytkownika przed jej wycofaniem.
  3. Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu w zakresie danych przetwarzanych do celów marketingowych, jeżeli przetwarzanie odbywa się w związku z uzasadnionym interesem Administratora oraz z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika, gdy podstawą przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora.

VI. Kontakt z Administratorem

  1. Kontakt z Administratorem w zakresie ochrony danych osobowych jest możliwy poprzez adres e-mail: abi@marketdino.pl lub adres korespondencyjny: Centrum Wynajmu Nieruchomości 3 S.A., ul. Ostrowska 122. 63-700 Krotoszyn z dopiskiem ochrona danych osobowych.